תפריט שבועי 2

במשך תקופת החגים לא תיכננתי יותר מדי מראש, ודי אילתרנו ארוחות ערב. עם פרוש "אחרי החגים", התקופה האהובה עלי ביותר בכל השנה (!!!), אני מקווה לחזור שוב לתיכנונים. מכיוון שאנחנו באווירת דיאטה, האוכל הפעם יהיה בכיוון הבריאותי. אם המרקים והתבשילים לא יספיקו לילדודס, אוסיף גם טוסטים או פסטה, כאופציה נוספת. אז מה יהיה לנו השבוע?

נתחיל במרק פטריות וגריסים שאכין בסיר בישול איטי. המתכון דומה למתכון של חברתי איילת בבלוג שלה, רק בלי הבשר ועם פטריות שיטאקי מיובשות במקום. ולמה סיר בישול איטי? כי הולך להיות יום ארוך לכל בני הבית, ואני חושבת שנשמח לחזור הביתה לארוחה מוכנה. קצת יותר עבודה בבוקר, קצת פחות עבודה בערב.

ביום שאני אני מקווה להכין קארי חצילים- משהו כמו במתכון הזה, אבל בתוספת גרגירי חומוס (שקניתי מבושלים וקפואים של סנפרוסט).

ביום שלישי נכין שוב מרק, הפעם מרק עדשים ומנגולד, ושוב בסיר בישול איטי.

ביום רביעי נכון ירקות מוקפצים עם טופו, או כזה, או לפי מה שיש בבית.

וביום חמישי, אם יהיה כוח, אני מקווה להכין את הקציצות החמודות הללו- קציצות עדשים ובטטה.

זהו, זאת התוכנית. שבוע טוב, ו"אחרי החגים" נעים!

מודעות פרסומת

2 תגובות ל-“תפריט שבועי 2

  1. מגניב. בהצלחה עם הקציצות. שימי לב שהחלק החשוב ביותר הוא המרקם, ולכן צריך בזמן שמבשלים את העיסה לתת לכמה שיותר נוזלים לצאת.
    בהצלחה
    ע

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s